24 marca 2016

Michał Cieślak - ''Pot lał sie litrami''


Kwietniowa gala Polsat Boxing Night IV zbliża się wielkimi krokami. Swój obóz dla OkrutnyBoks podsumował jeden z bohaterów gali która odbędzie się w Krakowskiej Tauron Arenie Michał Cieślak: 

''Co mogę powiedzieć o obozie? Było bardzo pracowicie. Pot lał się litrami, ale to bardzo dobrze bo ja to uwielbiam. Sparingi z Tomkiem były cenną nauka dla mnie. Dawał mi cenne rady i wskazówki. Ode mnie na pewno miał lekcje szybkości, bo byłem mobilny. Natomiast sparingi z Mateuszem były agresywne. Wymiana ciosów była ostra, a po sparingach szacunek i wymiana zdań. Mateusz Borek stwierdził że kopie jak koń. Jestem mu wdzięczny za zaproszenie. Cenna lekcja, godne sparingi przed moją walką na PBN IV.''

Zdjęcie źródło: RingPolska.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz